Sebelum ni Mila dah macam2 buat bisnes. Tapi dengan SumoSauna lain macam sebab ada mentor. So sekejap je da letop.. yang penting buat je.

Mila nak buktikan dengan orang yang dekat luar sana . Walaupun kita suri rumah kita pun boleh berjaya. Kita boleh ada duit sendiri.

Boleh bagi mak ayah ibu mentua ayah mentua duit tiap2 bulan. Boleh bagi apa sahaja yang orang tua kita nak. Seronok tau bila kita dapat bahagia kan orang yang kita sayang.

Mila sangat komited dalam SumoSauna jadi Mila nak ajak siapa lagi yang kat luar sana untuk Mila bantu anda jana pendapatan dari income biasa biasa kepada luar biasa! Kita kena buktikan kita suri rumah berjaya!